Introduktion

Hej och, öhm välkommen?
Tänkte att jag kunde starta en blogg för att dela med mig av mina texter, dax för dom att komma ut i världen tycker jag.
______________________________

Jag skriver ett flertal noveller som aldrig blir klara, men om jag kanske blir peppad här så kanske jag skriver klart dom. Jobbar på en bok också som jag eventuellt kommer posta kapitel för kapitel här.

Tänkte att detta skulle vara ett ställe för folk att komma undan, jag finns här om någon vill prata, jag sitter här och skriver mina texter och ni får oskyldigt läsa dom. Det är som ett hemligt smultronställe. :)

Okej, så vem är jag?
Kalla mig Trent eller Pingvin om ni vill. Jag är 17 år och kilar stadigt med min pojkvän Herr Krabba. :) Jag bor i ett vitt hus med mina föräldrar, lillebror och hund i en trevlig stad. Jag går estet-teater på gymnasiet, spelar teater i kulturskolan och dansar där också. Ritar och skriver på fritiden, fotograferar ibland också, när jag har en systemkamera i mina händer. Om mina vänner skulle beskriva mig med ett ord skulle det nog vara 'Galen'.

Det var nog allt jag hade att säga, for now. Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0