Pågående + smakprov på en masochistisk ängel

Ugh! Jobba jobba jobba..

Ciao.
Just nu håller jag på att skriva nytt och fräscht material, som är språkligt korrekt (enligt mig) och lite witty på vissa ställen. Just the way I like it.
Jag har inte skrivit nytt på evigheter känns det som, men denna gången ska det verkligen bli succé.
Som sagt, jag har blivit inspirerad av Breaking Dawn som jag läser ännu en gång på svenska, och det medförde att jag skapade en masochistisk ängel, vid namn Oskar.
Now, om ni läser om honom och tänker "UÄGH, LÅTER FÖR LIKT TWILIGHT!" then don't, helt enkelt. Jag är inte Stephenie Meyer och skriver inte som henne på något vis (: Inte för att jag har något emot henne. Men hur mycket jag än skulle vilja så kommer jag aldrig kunna skriva som hon gör.
(döden åt blogg.se som inte kan göra indrag) Och nu, smakprov:

Hon var våldsam; kysste mig med kraft, puttade in mig på herrtoaletten och tryckte mig upp mot väggen. Problemet var inte att jag inte skulle kunnat putta bort henne lätt – nej, problemet var att jag ville att hon skulle vara våldsam mot mig. Det var liksom i min natur.
Leken fortsatte, hon släpade med mig in i ett av båsen där hon började knäppa upp mina byxor, medan hon stod tätt inpå mig och flåsade mot min hud. Hennes andedräkt kändes onaturlig mot min kropp, eftersom min kroppstemperatur var avsevärt lägre än hennes, men det verkade hon inte bry sig om.
Hon hann inte knäppa upp mina byxor helt förrän hennes hand var innanför och jag satt ner på toalettstolen. Jag kunde ju inte förneka att jag inte njöt av hela grejen, så jag gjorde det som vilken kille som helst i min situation skulle göra – min hand hamnade på insidan av hennes lår och letade sig uppåt. Jag behövde ingen karta, jag visste exakt vilka ställen jag behövde vidröra för få henne att tappa behärskningen.
Tack å adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0