Le sang liée 1 - Oskar

Okej, så här är fortsättningen på den masochistiska ängeln grejen, blev jävligt nöjd alltså. Tror jag håller på att bli kär i min egna skapelse igen, sånt är inte kul >.<
För det mesta kommer det vara ur Oskars perspektiv, men ibland kommer jag skriva som Tracy, som inte har blivit presenterad i berättelsen. ;3
Hoppas ni gillar det lika mycket som jag.
Peace out, !

Hon var våldsam; kysste mig med kraft, puttade in mig på herrtoaletten och tryckte mig upp mot väggen. Problemet var inte att jag inte skulle kunnat putta bort henne lätt – nej, problemet var att jag ville att hon skulle vara våldsam mot mig. Det var liksom i min natur.

'    Leken fortsatte, hon släpade med mig in i ett av båsen där hon började knäppa upp mina byxor, medan hon stod tätt inpå mig och flåsade mot min hud. Hennes andedräkt kändes onaturlig mot min kropp, eftersom min kroppstemperatur var avsevärt lägre än hennes, men det verkade hon inte bry sig om.

'    Hon hann inte knäppa upp mina byxor helt förrän hennes hand var innanför och jag satt ner på toalettstolen. Jag kunde ju inte förneka att jag inte njöt av hela grejen, så jag gjorde det som vilken kille som helst i min situation skulle göra – min hand hamnade på insidan av hennes lår och letade sig uppåt. Jag behövde ingen karta, jag visste exakt vilka ställen jag behövde vidröra för få henne att tappa behärskningen.

'    När min hand var vid hennes ljumske så klämde jag åt ordentligt. Hon grimaserade, men annars så verkade hon oberörd. Eller snarare mer upphetsad. Min blick mörknade och jag såg på henne med ett lekande flin på läpparna. Hon kysste mig med mer kraft än förut och gjorde vad hon trodde var tillfredställande för mig innanför mina byxor.

'    Jag bet lätt i hennes läpp och kände en droppe blod lämna dem. Nu gav hon ifrån sig ett stön av smärta och försökte backa men jag höll fast henne. Hon såg på mig med rädsla i blicken, men ändå en hint av vädjande – hon trodde att jag skämtade.

'    Hon skrattade lite nervöst och flyttade sig närmare, lugnade ner sig en aning och återupptog förspelet genom att dra läpparna över min hals, men hennes försiktighet hade ökat en aning. Jag hade inget behov av att vara väl förberedd. När hennes fingrar lekte över mina läppar fick jag tag i dem med tänderna. Hon trodde att jag försökte vara kinky, men mina tankar vandrade iväg på ett annat spår.

'    Med ett ryck slet jag loss hennes pek- och långfinger, utan problem. Hon skrek av smärta, men jag hann trycka handen mot hennes mun innan skriket nådde ut till klubben där vi hade dansat en kvart tidigare. En kaskad av blod sprutade ut från stället där hennes fingrar hade suttit och träffade min hals, Den lite trögflytande vätskan rann nerför min vita skjorta och färgade den röd. Jag kände en våg av tillfredställelse forsa genom mig. Jag skulle inte dricka det, jag bara njöt av att ha det på mig. Jag kände doften av blodet – alkohol och järn.

'    Jag hade inte bråttom, så lugnt och stilla tog jag ett djupt andetag och kände lukten av situationen och rädslan. Hon hade inte förlorat tillräckligt med blod för att vara svimfärdig, men det skulle jag ändra på.

'    Jag drog bak överläppen och blottade tänderna med ett leende i blicken. Små spetsar växte fram på mina hörntänder och jag pressade enkelt och snabbt tänderna i hennes strupe och kvävde ljudet av hennes plågoskrik. Ett gurglade ljud hördes inifrån hennes hals. Sen slet jag av den delen av hennes hals jag hade mellan läpparna och spottade ut köttbiten på golvet.

'    Mina ögon blixtrade till när jag såg blodet strömma ur hennes hals och leta sig nerför hennes olivfärgade hy och ner i klyftan som hennes bröst bildade. Hennes kropp började bli livlös, och mina ögonmått mätte att hon hade förlorat nästan sina alla sex liter. På golvet hade en pöl av rött bildats och den höll på att rinna utanför båsets gränser.

'    Jag agerade snabbt.

'    Försiktigt och varsamt lade jag ner den snart stendöda kroppen på det kalla kakelgolvet och öppnade dörren ljudlöst. Jag drog av mig min skjorta och försökte torka samt putta tillbaka blodet så det inte skulle vara i vägen för framtida gäster. Mitt klädesplagg lät jag ligga kvar.

'    Hela aktionen skedde på en halv sekund.

'    Oberoende strök jag lite hår från ansiktet och såg mig i spegeln. Mina vingar var fläckiga av blod och hela min bröstkorg var täckt av röd sörja. Doften hade ändrats en aning, det hade börjat lukta innanmäte och urin, snarare än blod.

'    Jag ställde mig med ryggen halvt mot spegeln så jag kunde få bättre överblick på mina vingar; det var inte så farligt som jag hade trott. Det var mest kanterna som var röda, och ett rött handavtryck på vingböjen. Annars var de vackert vita och fjädrarna flöt omkring med luften vid minsta rörelse.

'    Jag behöver komma härifrån, tänkte jag medan jag kände efter musklerna i mina vingar för att slå ut dem åt sidorna. Jag sträckte armarna upp mot taket och släppte ut en gäspning. Så härligt att äntligen kunna sträcka på sig, jag måste ju alltid lika förbannat täcka min kropps ömtåligaste del.

'    Just nu var det nödvändigaste för mig att hitta en tröja och någonstans att ta vägen. Jag kikade försiktigt ut genom dörren in till toaletterna för att se den blinkande neonklockan i ravehallen. Den visade tjugo över två. Perfekt. Jag skulle försöka ta mig till någon spelhall och ligga lågt ett tag. Och nu, ett smärre klädesplagg…

'    Jag fick syn på hennes handväska som var slängd på golvet utanför båset. Där i kanske det låg något användbart?

'    Läppstift, kondomer, piller, rakblad. En trasa fick duga. Jag tog upp den ur väskan, ställde mig upp och höll trasan i ena handen och klappade ihop händerna snabbt innan jag särade brett på dem – trasan var nu en tjock collegetröja. Den var mörkgrön med röd text på. Äsch, det fick duga.

'    Jag drog på mig tröjan och traskade ut till de blinkande ljusen och den stegrande basen. Kvällen hade bara börjat.


Kommentarer
Postat av: Elenor

Waaah, vilken fängslande text o: Fan vad duktig du är på att skriva!

2011-12-28 @ 23:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0